![COGITO_1.jpg](https://static.wixstatic.com/media/029662_9000baecc686401c9a60e9f4814bf30c~mv2.jpg/v1/fill/w_135,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/029662_9000baecc686401c9a60e9f4814bf30c~mv2.jpg)
NASZA WIZJA
Nastolatek to Sowa!
Mózg nastolatka pracuje w rytmie podobnym do mózgu sowy. Jak to jest? Sowa jest aktywna do późnej nocy, a konieczność wczesnego wstawania wywoÅ‚a u niej znużenie, zniechÄ™cenie no i ograniczy sprawność umysÅ‚owÄ…, w naszym przypadku - efektywność nauki. W odróżnieniu od skowronka, sowa ma inny rytm dobowy. Późno wstaje... i późno siÄ™ kÅ‚adzie.
METAUMIEJĘTNOŚCI
![COGITO_3.jpg](https://static.wixstatic.com/media/029662_aa58707ba65d4eca86d9f8a4516db0a4~mv2.jpg/v1/fill/w_125,h_83,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/029662_aa58707ba65d4eca86d9f8a4516db0a4~mv2.jpg)
Era technologiczna odbiera nam konieczność wykonywania ciężkich prac fizycznych, daje potężne możliwoÅ›ci informacyjno-komunikacyjne, logistyczne i gospodarcze. Pytanie jednak czy przy takim obrocie spraw wiemy dokÄ…d dążymy? Otóż, my tak. Poniżej przedstawiamy 5 nadrzÄ™dnych cech, które prócz podrÄ™cznikowej wiedzy, wzmacniamy u każdego ucznia, w procesie ksztaÅ‚cenia.
ODCZUWANIE
Emocje są skałą macierzystą wyższości intelektualnej naszego gatunku. Jako jedyni jesteśmy w stanie kontrolować nasze działania w oparciu o bardziej rozwiniętą i stale rozwijającą się korę przedczołową - odpowiada ona między innymi za związki przyczynowo skutkowe. Czy aby na pewno z tego korzystamy?
![COGITO_2.jpg](https://static.wixstatic.com/media/029662_c2d467c646aa42e29efdc6c21aa4e8c1~mv2.jpg/v1/fill/w_130,h_87,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/029662_c2d467c646aa42e29efdc6c21aa4e8c1~mv2.jpg)
OBSERWOWANIE
Dostrzeganie i analiza problemu z trzech perspektyw - z wÅ‚asnej, innych otaczajÄ…cych nas osób oraz z holistycznego punktu widzenia prowadzi nas do pracy zespoÅ‚owej oraz szybszego zażegnania konfliktu, jeżeli takowy siÄ™ pojawi, a tego możemy być pewni.
​Prócz firm, które zajmujÄ… siÄ™ badaniem rynku dostosowanego do potrzeb klienta sÄ… też takie – i jest ich obecnie zdecydowanie wiÄ™cej – które widzÄ… wartość zysków ponad satysfakcjÄ™ klienta.
WYOBRAŻANIE
Jedynie ci, którzy marzÄ… sÄ… w stanie wprowadzać innowacje.
​Wyobraźnia jest elementarnym czynnikiem kreatywnoÅ›ci, a szkolnictwo celowo usuwa jego rolÄ™ kosztem produktywnoÅ›ci. Nie ma w tym momencie żadnego formalnego treningu, który wpÅ‚ywaÅ‚by bezpoÅ›rednio na przekraczanie granic i tworzenie rzeczy niemożliwych.
![COGITO_1_edited.jpg](https://static.wixstatic.com/media/029662_e1fc6dcbf8dc4e90819260045308c810~mv2.jpg/v1/fill/w_138,h_92,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/029662_e1fc6dcbf8dc4e90819260045308c810~mv2.jpg)
TWORZENIE
Kreatywność nie da swoich owoców, jeżeli nie bÄ™dziemy gotowi na to, by pobrudzić sobie rÄ™ce. Tworzenie jest obowiÄ…zkiem wszystkich innowatorów, a każda, nawet najwspanialsza idea pozostanie w strefie pomysÅ‚ów, jeżeli wybierzemy Å›cieżkÄ™ wstrzymywania siÄ™ od kreatywnoÅ›ci.​
​
NAUCZANIE
Uczenie siÄ™ jest najszybszÄ… drogÄ…, by stać siÄ™ kreatywnym.​ Innowatorzy uczÄ… siÄ™ gÅ‚Ä™boko odczuwać, uczÄ… siÄ™ uważnie obserwować, uczÄ… siÄ™ jak marzyć i uczÄ… siÄ™ jak tworzyć. Bezpiecznie zatem można powiedzieć, że uczenie siÄ™ jest prawdopodobnie najistotniejszym z talentów, jaki możemy posiąść w erze technologicznej.
KONTAKT
Poniedziałek - Piątek godz. 10:00 - 17:00
ul. Ruska 3/4, budynek B, III piętro
+48 71 307 20 11